Thursday, February 8, 2018

Promo Dufan Februari 2018

Promo Dufan Februari 2018 - Pengurusan Taman Impian Jaya Ancol menyediakan promosi khas untuk cuti Krismas dan Tahun Baru. Bagi pelawat yang membeli tiket masuk ke Dufan, Adventure Atlantis Water, dan Ocean Dream Samudra berhak untuk masuk atau masuk secara tahunan setiap tahun 2018.

"Jika kita bercakap tentang harga, percutian ini tidak bernilai harga, tetapi ia boleh menjadi lulus tahunan, ia berhak untuk datang untuk satu tahun tidak ditarik balik lagi.Ia hanya mengambil masa satu minit untuk membuat kad lulus tahunan ini Sila gunakan Promo Dufan sebagai setiap orang mendapat peluang yang baik, "kata Timbalan Pengarah Rekreasi Resort, PT Pembangunan Jaya Ancol, Agus Sudarno semasa sidang akhbar di Dunia Fantasi, Jakarta, Rabu (20/12/2017).

Di Promo Dufan Februari 2018 misalnya, kehadiran empat tunggangan baru iaitu Dream Playground, Galactica, Pengembaraan Masa, dan pertunkikkan Warna Kerajaan. Sementara itu, Seaworld membawakan tema Empire of the Sea, dan Atlantis Water Adventure mempersembahkan Dragon Race dan Sky Box slump. Terdapat juga pertunjukan watak Larva dari Korea Selatan di Ocean Dream Ocean.

No comments:

Post a Comment