Thursday, June 23, 2016

Nama Bayi Perempuan

Nama Bayi Perempuan - Sebuah laman web dengan liputan Asia mengetengahkan fenomena ibu bapa baru-baru ini Indonesia adalah gembira untuk memberikan nama kanak-kanak yang unik dan sukar untuk ingat. Panggil Xiovariel, Queennaya, Ghassan, Aldebaran, Altair, Azzahra, Ixia, Yuriexa, Razanaraghda dan Odhiyaulhaq.

Ibu bapa juga menggunakan purata penjana Nama Bayi Perempuan di internet, yang diambil dari beberapa bahasa asing dan ditambah pula dengan ejaan yang luar biasa. Sebut nama dengan mana-mana kombinasi huruf ee, rr, tt, zz, gh, sh, dan sebagainya.
Walaupun baru-baru ini lain nama bayi inspirasi juga berasal dari nama watak filem (Denzel dan Aishah), pemain bola sepak terkenal (Xisco), walaupun watak-watak dalam permainan (Altair).

Sekarang, jika dilihat daripada senarai pendaftaran sivil, Nama Bayi Perempuan yang sukar untuk mengingati dan mengeja, seperti yang disebut dalam salah satu forum ibu Indonesia, The Urban Mama, nama-nama yang unik dan luar biasa seperti Muhammad Akhtar Rayyan Izz al- Deen atau Fayyadh Ullaya Labib Al-ghazis.

No comments:

Post a Comment