Thursday, December 21, 2017

Harga Tiket Masuk Atlantis Land Surabaya

Harga Tiket Masuk Atlantis Land Surabaya -  Daripada banyak kemusnahan pelancongan di Surabaya, yang terbaru dan tidak lama lagi akan dibina adalah Atlantis Land Ken Park. Tunggangan pelancong yang berlangsung di Kenjeran, Surabaya akan dibina secara rasmi pada pertengahan tahun depan. Walaupun belum dibuka secara rasmi, Atlantis Land Ken Park telah dikunjungi oleh pelancong. Senibina menawan adalah sebab mengapa ramai orang datang ke Atlantis Land Ken Park.


Reka bentuk bangunan disusun oleh pasukan dari Australia. Nah, jika anda mencari kenderaan rekreasi di Jawa Timur, tidak perlu jalan ke Lamongan atau Malang. Sekarang di Surabaya ada juga.


Kerana Atlantis Land Ken Park termasuk lawatan rekreasi keluarga, jadi anda boleh membawa keluar keluarga anda untuk bermain di Atlantis Land Ken Park. Rides yang disediakan juga lengkap. Di samping itu, kemudahan Harga Tiket Atlantis Land Surabaya yang disediakan juga sangat lengkap. Di sini anda boleh berehat atau gambar cantik. Nah, kerana ia belum dilancarkan, anda boleh pergi ke Atlantis Land Ken Park dengan tujuan untuk foto sahaja. Dijamin gambar anda akan kelihatan lebih cantik.


Oh ya, di Atlantis Land Ken Park juga merupakan permainan tunggangan yang diilhami oleh Universal Studios Singapore (USS). Dengan bangunan istana yang ikonik setinggi 65 meter, membuat Atlantis Land Ken Park dieja kece untuk anda lawati. Untuk kemasukan ke Atlantis Land Ken Park masih belum ditetapkan. Jadi anda mesti bersabar!


Sumber : http://www.twitlol.com/2017/12/harga-tiket-masuk-atlantis-land-surabaya.html

No comments:

Post a Comment